Barcsi gyógyfürdő és rekreációs központ

Barcsi Gyógyfürdő és rekreációs központ

Hogy tervezzen meg egy tökéletes hétvégét? Látogasson el a Dráva Maketthez, élvezze a csodálatos környezetet, ismerje meg gyermekeivel a nemzeti park növény és állatvilágát, kiránduljon a csodálatos természetben a kialakított túrautakon, esetleg nevezzen be egy sétahajózásra, és frissüljön fel, vagy épp gyógyuljon Barcson!

A parktól csupán 500m-re, egy kellemes sétányira található a barcsi gyógyfürdő és rekreációs központ bejárata.

Az 1317 méterről feltörő, 55 oC hőmérsékletű, nátrium- hidrogén-karbonátos jellegű víz, ásványi anyagokban nagyon gazdag. (A pontos összetétel megtekinthető ide kattintva!) A Barcsi Gyógyfürdő a régió legújabb és legmodernebb fürdője, közel 3 ha-os területen a város tradicionális középpontjában épült fel. A korszerű létesítményben, szinvonalas és szép környezetben pihenhetnek, gyógyulhatnak a fürdő vendégei. Az egész évben üzemelő fürdő fedett részében hat, szabadtéren pedig két medence folyamatosan várja vendégeket, akik a nyári szezonban a nagy zöld területen további két szezonális medencét is használhatnak. A fürdés mellett strandröplabda és lábtengó pályák, játszótér, étterem és büfé várja az ide látogatókat. A Rekreációs Központ sokoldalú szolgáltatásai révén a családok, a fiatalok és a gyógyulásra váró vendégek számára egyaránt kikapcsolódást biztosít.
A fürdő területén működő gyógyászati részlegben a reumatológiai szakrendelés keretein belül gyógyászati kezelések, továbbá számos egészségmegőrző és rekreációs szolgáltatás vehető igénybe.
A Wellness kedvelőinek szaunák és a jakuzzi mellett masszázst ajánlunk.

A barcsi gyógyvíz egyaránt alkalmas mozgásszervi megbetegedések kezelésére, valamint baleset utáni rehabilitációs kezelésekre.
Idült gyulladásoknál gyulladáscsökkentő hatása van, továbbá élénkíti ill. tovább, erősíti az immunrendszert.
Amint a vízminősítéssel kapcsolatos eljárás során bizonyossá vált, a „Barcsi Gyógyvíz” különösen hatékony módon enyhíti a térdizületi kopások okozta fájdalmakat (térdartrosis), és a chr lumbágó tüneteit.
A gyógyhatást tovább fokozza a gyógymedencék vízfelszíne fölötti 10-30 cm vastagságú gáz-gőz réteg is.

Milyen panaszok esetén javasolt a barcsi gyógyvíz?
idült mozgásszervi megbetegedések, izomfájdalmak, reuma, degeneratív (izületi elváltozások), porckopásos megbetegedések, nyaktáji fájdalmak, hátfájás, porckorongsérv, bénulás utáni állapot, porcsérülés utáni állapot, sérülés utókezelése

Milyen betegségek esetén mem javasolt a barcsi gyógyvíz?
daganatos betegségek, fehérvérűség, heveny izületi gyulladás, szív-, és keringési rendellenesség, magas vérnyomás, reuma lázas formái, szívinfarktus utáni állapot, trombózis, dekompenzált keringési problémák, bőrbetegség, gömőkór, heveny gyulladásos betegségek, leromlott egészségi állapot, szívelégtelenség

A komplex gyógyászati kezeléseknek helyt adó részleg, gyógyvízre alapozott tradicionális és modern terápiás eljárásokkal, illetve alternatív gyógymódokkal várják a gyógyulni vágyó betegeket.
A gyógyászati részlegben reumatológiai fizioterápiás szakrendelés működik.
Széles körű fizioterápiás kezelések, ultrahang, magnetoterápia, inger-és galvánáram, interferencia, diadinamik, továbbá gyógymasszázs, egyéni- és csoportos gyógytorna vehetők igénybe.
Az erre a célra kialakított medencében egyéni és csoportos, a beltéri úszómedencében a csoportos gyógyúszás biztosítja a gyógyulást és a regenerálódást.

A gyógyfürdő árairól a hivatalos weboldalon tájékozódhat!

Vélemény, hozzászólás?

A Dráva folyó kicsiben – Barcs belvárosában